Alla inlägg under januari 2009

Av amanda vesterberg - 31 januari 2009 09:50

godmorgon allihop ! vaknade jätte tidigt idag , bara för att jag blev väckt av min kusin casper :p .... ska äta frukost om en stund och ducha. För sen ska ju jag träffa mickan <3 och vi ska gå till centrum och va med några till

men jag skriver mer ikväll , då när jag har mycket att berätta om   puss hej!

Av amanda vesterberg - 30 januari 2009 22:03

Äntligen, har jag kommit fram till pappa ! skriver lite med mickan <3 o hon är tydligen i väsby , så imorgon ska vi träffas. Då ska jag över till runby  :D


Men jag typ håller på att dampa loss , min mobil fungerar inte som den ska

och det är skit jobbigt. men jag får väl leva med de, nu ska jag försöka ringa sarah för hundrade gången. Hon svarar aldrig i mobilen och jag ringde hem men hon va inte hemma. har inte så mycket intressant att berätta , men jag lovar att imorgon blir det ett långt inlägg med MASSA bilder    pöss heej

Av amanda vesterberg - 30 januari 2009 17:34

hej hej , jag skulle ju ta bussen till pappa kl 16:52 ... men så missar jag bussen så klart  blir galen ....  

så nu måste jag ta nästa som går om en timme :s  a så jag sitter här nu o väntar tills jag ska gå , när jag kommit fram ska jag direkt till sarah :d

vet inte riktigt vad vi ska göra , kanske träffa några andra o ha kul !

kramisar amanda  <3


Av amanda vesterberg - 30 januari 2009 15:06

är hemma nu ! äntligen.... pratade precis med pappa. Han sa att han skulle skicka pengar till mitt bankkort så att jag har pengar till bussen och lite annat ;) 

idag vakna jag kl 8 , o liksom jag måste gå till skolan kvart över så de blev lite stressigt :O men jag han iallafall. så nu förbereder jag packning och såånt , så det e gjort ! snart tänckte jag att jag kan ringa sarah oxå .... saknar henne otroligt mycket <3 vet inte riktigt vad jag ska göra idag , jag får väl ringa runt lite o planera nått senare , har inte tid nu ..... 

snälla ni måste säga någon bra film jag kan ladda ner har hjärnsläpp :P

och komentera gärna     puss o kram cp barn <33  

Av amanda vesterberg - 30 januari 2009 10:00

snart har vi rast oxå, skönt så man slipper arbeta med den här skiten. Vi måste svara på skit konstiga frågor som t.ex vem är skolchef på GUC i uppsala ? ... liksom snälla vem bryr sig ?    aja de e ju endå skolarbete , så det måste göras ! men jag måste dra nu har rast o så  pöss hej <3333

Av amanda vesterberg - 30 januari 2009 09:39

är i skolan nu, och arbetar med *datakunskap* .... tur att det är fredag för då slutar vi mycket tidigare än alla anndra dagarna ! a och så fort jag kommer hem måste jag börja packa ( hatar de) för liksom jag åker ju till pappa idag ... har ni hört pussycat dolls nya låt I hate this part den är så jävla braa , ni måste bara lyssna på den :)  

Av amanda vesterberg - 29 januari 2009 22:04

haloj , fick precis ett sms från Emilia att hon ska på beyonces konsert :o , snacka om att jag oxå vill dit ! aja , jag har laddat ner lite musik i datan hade så dåliga låtar , så jag sitter här och lyssnar och äter lite salta katter , så hommla gott ;) .


imorgon är det ju bio premiär på i taket lyser stjärnor eller vad den heter , är det någon som ska dit?  för den värkar as bra <3  men nu ska jag ta bort sminket och dricka lite , är skit töörsdig. puss o kram !

                   här kommer en bild ifrån höstas på mej !!



Av amanda vesterberg - 29 januari 2009 18:50

har precis ätit middag, va inte speciellt hungrig men jag åt lite iallafall . Har inte gjort såå mycket idag , jag skulle ju gå fråga helena om jag kunde åka till henne ´men jag hittade henne inte :o sjukt , för liksom innan jag gick hem så pratade jag ju med henne.

Så nu har jag inte något att göra :( .. men snart åker jag ju till väsby o då ska jag träffa min älskling sarah o några till <33333 Det kommer bli skojj , så de e bara o ringa ni som är i väsby om ni vill träffas !!   Laddar upp bilder på mej sen puss puss sötisar <3

Presentation

Omröstning

är min blogg tråkig?
 ja
 nej
 självklart inte
 lite

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards