Direktlänk till inlägg 19 februari 2009

Boring :O

Av amanda vesterberg - 19 februari 2009 16:21

Hej hej ! Har precis städat rummet lite , de va så jäkla stökigt. Ska snart duscha och ringa sarah. har jätte tråkigt o jag vet inte vad jag ska göra , har fått sms av frida oxå men jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte svara henne så jag tänckte att jag ringer henne. Men nu ska jag äta lite och sen planera dagen...              pussar amanda <33 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amanda vesterberg - 18 mars 2009 17:23

Heej ;)  kom precis hem från skolan , de va lite lång tråkigt idag men men ! jag och emilia har bestämt oss att vi ska bli blondiner o köpa löshår , börjar sakna mitt blonda hår riktigt mycket .... men jag ska ut me moa en liten snabbis nu , skriver ...

Av amanda vesterberg - 16 mars 2009 16:56

Hej hej ! idag har inte jag varit i skolan , vaknade med världens huvudvärk ... så jag stanna hemma :/  har inte gjort så mycket har mäst kollat på tv och vilat ! men imorgon ska jag till skolan.   och pratade lite med mamma och jag ska byta rum. fö...

Av amanda vesterberg - 15 mars 2009 17:45

meen gud ! märkte nu att jag inte har skrivit på evigheter , men liksom de börjar bli tråkigare o tråkigare med blogg :/ !  aja i helgen har jag haft kul   lördagen: då stack jag sonja o sarah till donken o käka , skit kul vare! o när vi hade käkat ...

Av amanda vesterberg - 26 februari 2009 19:29

Är i märsta nu , hos mormor och morfar ! imorgon ska jag til uppsala tandläkare o då ska mormor ta mej dit ... hatar tandläkaren , jag skulle häldre gå i skolan på en lördag bara för att slippa det :o   men liksom nu är det ett måste. A men jag skrev...

Av amanda vesterberg - 24 februari 2009 21:41

Har äntligen pluggat och städat klart rummet , så nu ser de iallafall bra ut i mitt rum. Jag tror nog att provet imorgon kommer bli lätt , för när jag börja plugga tog de inte låmgt tid tills jag kunde allt ;o ! Men nu ska jag bortsa tänderna + ta bo...

Presentation

Omröstning

är min blogg tråkig?
 ja
 nej
 självklart inte
 lite

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards