Alla inlägg under februari 2009

Av amanda vesterberg - 26 februari 2009 19:29

Är i märsta nu , hos mormor och morfar ! imorgon ska jag til uppsala tandläkare o då ska mormor ta mej dit ... hatar tandläkaren , jag skulle häldre gå i skolan på en lördag bara för att slippa det :o   men liksom nu är det ett måste. A men jag skrev ju inget igår om hur de gick på stan för att internet börja ju krongla oxå. Men de va iallafall skit kul , hitta två snygga tröjor från jc och smink + hårspray. Om ni vill ha en jätte bra hårspray som luktar gott ska ni sköpa got2be sexy. Och vi sola sen efter shoppingen va klar , o jag blev skit brun ... jag tillochmed brände mig på ryggen så den e typ helt rööd :O xD .  Haha , men jag ska ta nått att äta , skriver imorgon och kanske ikväll    puss o kram <33 :D  

Av amanda vesterberg - 24 februari 2009 21:41

Har äntligen pluggat och städat klart rummet , så nu ser de iallafall bra ut i mitt rum. Jag tror nog att provet imorgon kommer bli lätt , för när jag börja plugga tog de inte låmgt tid tills jag kunde allt ;o ! Men nu ska jag bortsa tänderna + ta bort sminket o sen gå och lägga mig !    puss. amanda <33

Av amanda vesterberg - 24 februari 2009 18:39

Hej hej! idag har man inte gjort så mycket , de va väl skolan o sen direkt hem ... måste plugga lite inför ett prov imorgon ( sv prov) vill ju få minst g+ iallafall, a men jag måste städa rummet idag oxå , ser ut som ett bomb-nedslag  hehe :O  men imorgon blir de shopping med helena, frida och emilia. jippi längtat as länge för de. och sen senare ska vi alla gå och sola , så vi blir bruna o fina ! ska även passa på o ta lite bilder  i stan oxå så lägger jag ut dom i min blogg sen!    K. amanda :D

Av amanda vesterberg - 21 februari 2009 12:24

Är hemma nu ! har ju varit hos emilia. Fick åka tidigt hem bara för att emilias lillebrorsa fyller år idag ( grattis) !  aja , sitter vid datan nu och lyssnar på musik , väntar på att klockan ska bli 3 för då ska jag hem till helena <333 ... hihi , vill ju inte sitta hemma o ruttna ! men iallafall på onsdag ska jag emilia och frida åka och shoppa oxå , de kommer nog bli rooligt ! jag ska köpa ett par skor och byxer tänckte jag , om jag inte hittar nått annat skoj då ! :D   Moa ska ju komma också ( catta o kims hund) ska ta hand om henne i en vecka tror jag de va , hon e så jävla gulig. Vill ha en egen hund , som e mellan stor,och som inte är så jävla stark ! för de pallar inte jag  ;P XD    kraam amanda <33

emilia och frida <33  sötisar 


 

De e en sån här hund jag ska ta hand om i en vecka :D !

Av amanda vesterberg - 20 februari 2009 11:31

godmorgon ! åt precis frukost och snart ska jag börja platta håret o fixa mig , för jag ska kankse till emilia idag <333 . Henne har man inte träffat på ett tag :O  skriver mer ikväll om jag hinner .... vakna ju precis så jag har inte så mycket att säga     puss o kram ! :D

Av amanda vesterberg - 19 februari 2009 16:21

Hej hej ! Har precis städat rummet lite , de va så jäkla stökigt. Ska snart duscha och ringa sarah. har jätte tråkigt o jag vet inte vad jag ska göra , har fått sms av frida oxå men jag har inga pengar på mobilen så jag kan inte svara henne så jag tänckte att jag ringer henne. Men nu ska jag äta lite och sen planera dagen...              pussar amanda <33 

Av amanda vesterberg - 19 februari 2009 13:43

Hejsan , har inte bloggat ett dugg på senaste tid , men jag har ju varit hos pappa och han har typ flyttat ihop med hans tjej ... så dom har ingen internet just nu ! det suger värkligen. Men jag har iallafall sportlov , och då har jag varit med helena ! Orkar inte berätta allt vi har gjort men vi har iallafall åkt upp till runby och träffat mickan , o där va bland annat en massa andra folk .... det va skit kul ! Sen har vi oxå hyrt en massa filmer ,  och den bästa filmen vi hyrde va barnhemmet , asså den e så jävla bra , skulle kunna kolla på den igen , rekomenderar den värkligen ;D 


Och igår va jag och mamma i stan , det var oxå kul ... fick en tröja , halsband och smink ! o så köpte vi lite annat oxå. Vi gick runt o kolla om någon tog piercing i läppen , men de gjorde ju typ inga och om dom tog så var man tvungen att vara 15 år :O   O liksom jag vill ha piercing , de e nästan så att man funderar på att ta den själv ;P  här kommer en bild på helena <3    kraam tuzzilago

Av amanda vesterberg - 11 februari 2009 19:57

hejsan, är skit trött men jag vill inte gå o lägga mig än för jag måste ducha och ringa pappa. Tänckte att jag skulle dra till väsby nu på fredag , de e såå mycket roligare där än här i enköping , asså för man kan inte göra någonting här och stan suger , men i väsby har man alltid roligt oavsätt vad man gör. Imorgon måste jag ta me mina franska grejer hem och träna inför provet på fredag , jag vill iallafall få någolunda bra betyg!  Men nu ska jag ta o skicka ett viktigt sms till älsklingen sarah


Och redovisningen därimot som jag o lollo hade idag , gick väl bra. Eller asså jag kom försent till lektionen så lollo fick redovisa själv o jag slapp ;P , men jag kom ju försent bara för att jag stod o prata med frida, emilia och helena ... så vi typ *glömde bort tiden*  hahaha   puss o kram tuzzilago XD

Presentation

Omröstning

är min blogg tråkig?
 ja
 nej
 självklart inte
 lite

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards